تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه ... من دستانم را قلم کردم زبانم را لال قلبم را پاره و مغزم را نابود که تو اینطور بیایی همه چیز را زیر و رو کنی؟ نتای.
تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه ... بگو چی اومده سرت اینا کین دورو برتکه میذاری میری منو نمیدونی کی شده بال و پرتکی از من دیوونه تره کی هی ...
تو میگذری و میری منو نمی پذیری. هرچی که من میگم بازم تو تصمیمتو میگیری. من میمیرم تو که میری. تو که میری تهش میدونم آخرش. تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری.
وارد نشده: اینا
 
رنگی که خواستی پوشیدم دوست دارم بهت میگم. کنار تو که راه میرم و دستاتو که میگیرم. میدونم اینو حق داری تو هم منو دوسم داری ... عزیزم میدونی میمونم من با تو.
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - دوست دارم بهت میگم. دست عشق ... کنار تو که راه میرم و دستاتو میگیرم. میدونم اینو حق داری تو هم منو دوسم داری ... عزیزم میدونی میمونم من با تو.
۲۳ دی ۱۳۹۳ - تو مثه همه همون بودی که رو من چشاشو میبست. تو مثه یه خواب ... اینا همه تقصیر قلب منه. تو میگی میری که برگردی میدونم این دروغه همش دوباره بگو که قشنگه همین تو آخه باهام چیکار کردی تو که میدونی عاشقتم چشاتو نبند و چشامو .... تمامی حقوق متعلق به جناب موزیک می باشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.
وارد نشده: حق
دانلود فول آلبوم احسان حق شناس , دانلود رایگان مجموعه کامل آهنگ های احسان حق شناس ... واسه تو که همه دنیامی تو همون عشقی که می خوامی ... بی تو من میمیرم هر شب به خودم میگم ... دانلود آهنگ کجا میری احسان حق شناس ... خوب میدونم اینو که توی قلب تو هم آشوبه.
 
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط کول ۱ موزیک
تو که عاشق نبودی جون من هیچی نگو هیس. که حالم با خودم ... حس تو پیداس چه نشستی به دلم تورو دارم که میگم توی دستام همه دنیاس ... همه اینو خوب میدونن واسه منه دستاتو ... کمترین حق منه من که باهات این همه رو راست بودم. انقدر دور ... تو که میری با خیال راحت
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - برخی از تک آهنگ های معروف یاس شامل : بم – باید بتونیم – هویت من – پیاده میشم – نیستی – قصه زیرزمین – به خاطر من ... چندنفر میان میگن که اقا باشه ول کن اگه نه که با صورت میری تو باجه تلفن .... هی تو که حرفات تا این روز دروغه ... که ما تموم حرفامون حق به جانبه ... کلماتو روی بیتم چیدم،اینو به تو میگم میرم
تو مثه همه همون بودی که رو من چشاشو میبست تو مثه یه خواب ... اینا همه تقصیر قلب منه ♪♪♫♫♪♪♯ تو میگی میری که برگردی میدونم این دروغه همش دوباره بگو که قشنگه همین تو آخه باهام چیکار کردی تو که میدونی عاشقتم ♪♪♫♫♪♪♯ چشاتو نبند و چشامو .... تمامی حقوق مادی و معنوی برای آپ موزیک محفوظ می‌باشد. آهنگ های شادآهنگ های جدید.
وارد نشده: حق
 
تو که میری میگی اینا حق منه هنوز حلقت تو دست چپ منه. انقد روت حساس بودم که ... دانلود آهنگ روبروم نشستی تو دورهمی من رو زمین نیستم باز مهرزاد امیرخانی. دانلود آهنگ ...
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - اگه شبیه من؛ میگی پُره برات…○♪♫ ... تـــو؛ توو قیافه میری… ... خودتم عاشقی؛ الکی میگی، فعلاً سرت شلوغه…○♪♫ ... تو که می دونی؛ همه چیزمی…
همیشه دروغ میگفتی واسه من میمیری بگو عاشقم نبودی تو که داری میری به خدا همش دروغه که منو دوست داری (بگو دوستم داری) تو که روی قلب من اینجوری پا میذاری (بگو ...
۱۸ تیر ۱۳۹۸ - برسونم بیا یه زرافه ولِ خونم شما که راه میری همه توو کفِشیم بریم ما ببینیم ... قِر میدیم که بره رو لایکا ما قِر و اینا اختلاس توو بانکا از رو بیکاری ما خب پی سیگاری ... میره بالا طبیعیه من جان اسنو خانم کَلیسیه ولی خُب توان جهیزیه نیست میگه یه شبِ ... کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت بیرموزیک می باشد.
۲ مرداد ۱۳۹۵ - انتظاری ندارم از تو که داری میری. فکرشو میکردم یه ... حالا که سوختم من به پات حرف رفتن میزنی. گفت دلم پیش کس دیگه س حقیقت اینه که میگه س.
ولی میدونم ازت دل بریدن اونقدر که میگی ساده نیست دل من واسه تنها شدن بی ... خسته شدی ازم حق میدم که میری من از تو چشات فهمیدم که میری از من که گذشت تو مراقب خودت ...
وارد نشده: توکه
۲ مرداد ۱۳۹۷ - میزنه به سرت هر دفعه میری میای میگی حالم بده میدونی نبودی در حد من بازم میری میگی دورم زده. برو فکر نکنی من لنگتم اره نارو زدی بازم بزن
    دیدم خسته شدم دیگه اصلا به من چه هی باید دورش بگردم من شلوارا و جورابای اینو جمع کنم. ... خانم اومده مرکز ما میگه که آقای صادقیان شوهرم قهر کرده رفته من فکر کردم من ... این آقای نازنین از سرکار اومد خانم یک نیم ساعت قبل خودتو آماده میکنی اومد میری دم در دست ..... آقای عزیز حق با توست خانم حق با توست ولی من دارم بهتون میگم مجادله نکنید.
    سخته تو"فکر"کسی باشی که آخرین حرفش دیگه به من"فکر نکن"بود ... توروخدا ببین چه حالیم نگو که میری ... راستی کدوم یکی از اینا درست میشه .... حتی تو تصور خدا هم نبود حق داشت که برآورده نکرد .... همه میگن 13 عدد نحسیه من میگم 1 و 3عامل نحسیه نه13 .... تنهاییمو کسی شریک نیست مطمئن باش دست احتیاج به سمت تو که هیچ.