گنجور » فروغی بسطامی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل شمارهٔ ۶۷

 

 
دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است. من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن. که ز مژگان سیاه تو نگونسارتر است. گر تواش وعدهٔ دیدار ...
 
    شماره ٦٧: دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است. من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن. که ز مژگان ...
    وارد نشده: دردی
     
    دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن که ز مژگان سیاه تو نگونسارتر است گر تواش وعدهٔ دیدار ...
    وارد نشده: دردی

    دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است. من بدین طالع برگشته چه ... داغم از بی دردی مالک که یوسُف را فروخت. کاش از نزد زلیخا چشم ...
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ازدوست به یادگار دردی دارم که آن رابه هزاردرمان نفروشم. احمد ویسکرمی , ... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن که ز مژگان ... گل به سودای رخت از همه کس خوارتر است
    ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - چشم فروغی ندید چون تو غزالی که من… .... من و درد تو که هم دردی و هم درمانی .... دلم از نرگسِ بیمارِ تو بیمارتر است چاره کن دردِ کسی کَز همه ناچارتر است.
    کن. ببین ز دیدهٔ وامق جمال عذرا را. دلش هنوز نیامد به پرسش دل من. مگر به دلها نشیند راه دلها را. سحر فرشتهٔ فرخ ...... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است. من بدین طالع ...... دردی که داشتیم دوا کرد چشم دوست. در عین خشم اهل ...
     
    هر سر که به سودای خط و خال تو افتد چون سایه همه عمر به دنبال تو افتدواقف شده از حال ..... قطع نظر ز دشمن ما کرد چشم دوست دردی که داشتیم دوا کرد چشم دوستدر عین خشم اهل .... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر استمن بدین ...
    در پای تو تا زلف چلیپای تو افتاد بس دل که از این سلسله در پای تو افتادتنها نه من ..... قطع نظر ز دشمن ما کرد چشم دوست دردی که داشتیم دوا کرد چشم دوستدر عین خشم اهل .... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر استمن بدین ...
    دلم از نرگــس بیمـــار تو بیمـــارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است .... پنجه رستم زن گر دردی از او بردی صد خنده به درمان کن ور زخمی از او خوردی صد طعنه به مرهم ...
    #شجریان . من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی یا چه کردم که ... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن دردی که از همه ناچار تر است. . آواز: استاد محمد رضا شجریان دکلمه: ...
    دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. چاره کن درد کسى کز همه ناچارتر است. من بدین طالع برگشته چه ... گـاهـے دلـ م تـنـگــ تــــــــو مـیـ شـوבبــہ تـمـام בلایــلـے ڪہ نـیـسـتـے بــہ اجـبــار آرام مـیـگـیـرم. + نوشته شده در شنبه هفتم دی ... بد دردی است عاشقی …
    نرگس مست تو راه دل هشیاران زد خفته را بین که چسان بر صف بیداران زد عشق هر عقده ... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است من بدین ..... یک اشارت جانی توان خریدن گاهی به یک تبسم دردی دوا توان کرد * فروغی بسطامی ...
    دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است . ... دق میده ماهُ دق میده، دردِ بی دردی پاییز اومده، پاییز اومده پی نامردی یه نسیم رفته، پی ولگردی .
    دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن دردی که Sari, Iran. 3 days ago. #استاد_شجریان . دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن دردی که از همه ناچار تر است.
      بین یک جمع فراموش شدن دردی نیست پرده بردار از این چهره ی آدم .... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است. چاره کن درد کسى کز همه ناچارتر است. من بدین طالع برگشته چه ...
      دل سرگشته اجرای خصوصی محمدرضا شجریان و عثمان محمدپرست سپاس فراوان از امید ..... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است نیریز ... انعام مدارید ز انعامی چند پیر میخانه چه خوش گفت به دردی کش خویش که مگو حال دل ...
      ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته ... گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است ... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسى کز همه ناچارتر است من ...... دردِ بی دردی و آسـودگی، از مـــاست به دور هرنفس شعلـــه ای ازآتش عشق است به چنگ ...
      درآمد (۱۴:۰۴ تا ۱۴:۵۴) چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست کرشمه (۱۴:۵۴ تا ۱۵:۳۲) چو ... چشم انعام مدارید ز انعامی چند پیر میخانه چه خوش گفت به دردی کش خویش که مگو حال دل ... دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است نیریز ...